Elektronická komunikace-opakování nabídky

Nabídka zřízení elektronické komunikace
Vážení klienti, uživatelé bytů a garáží,
opětovně se na vás obracíme s nabídkou, kterou jsme pro vás připravili v rámci rozšiřování a modernizace služeb. Již v minulém roce jsme zprovoznili technické řešení pro odesílání některých dokumentů v elektronické formě na e-maily nebo do osobních datových schránek, které již mnoho uživatelů využívá.
Jedná se především o zasílání změn „Předpisu příspěvku na správu domu a pozemku / nájemného a záloh na služby poskytované s užíváním jednotky“, „Ročních vyúčtování zálohových plateb“, dokladů ve věci stanovení, vyúčtování a rozdělení finančních nákladů spojených s technickým zhodnocením a opravami domu a korespondence s tím spojené, a dále běžné korespondence týkající se správy domu a Vaší jednotky.
Doručováním dokumentů v elektronické podobě e-mailem nebo do osobní datové schránky se vyhnete ztrátám času při návštěvě pobočky České pošty a případné ztrátě listinného dokumentu mezi letáky a různými nabídkami v poštovní schránce.
Máte-li zájem o zavedení elektronické komunikace, stáhněte si formulář žádosti https://www.druzba-sbd.cz/informace-pro-vas/ke-stazeni. Vyplněný formulář doručte v listinné podobě nebo oskenovaný zašlete elektronicky na „Oddělení správy bytového fondu“ paní Haně Mahovské nebo Květoslavě Matuštíkové. Současně chceme tímto požádat všechny funkcionáře ve výborech samospráv a ve společenství vlastníků, aby na členských schůzích a na shromážděních vlastníků informovali uživatele o možnosti zasílání výše uvedené dokumentace.
V případě jakýchkoli dotazů se obracejte na „Oddělení správy bytového fondu“,
Hana Mahovská, tel.: 541 615 216, mail: mahovska@druzba-sbd.cz¨
Květoslava Matuštíková, tel.: 541 615 217, mail: matustikova@druzba-sbd.cz
28. 2.2023